Slotavond 2014-2015

Slotavond SV Deurne met pub-quiz en sjoelbakkenwedstrijd

Donderdagavond 21 mei hield Schaak Vereniging Deurne haar slotavond.

Naast de partners / ouders van de leden waren ook enkele leden van De Combinatie aanwezig.

Na de koffie met vlaai was er een pub-quiz. In 5 groepen van 5 moesten zowel schaakvragen, algemene vragen, vragen over Deurne en muziekvragen worden beantwoord.

Quizmaster was Ger Dekker. Hij werd geassisteerd door de juryleden Kees van Hooidonk en Helene Vermeulen; Beiden ook lid van de activiteitencommissie.

Winnaar werd het team van Mika's Possee, bestaande uit Martien van der Sanden, Janna de Feyter, Mandy Goossens, Loek Verkooijen en Mika Rutjens.

Tweede werden de Doorlopers met Toon Rutjens, Toon Sparidans, Ineke Koster en Daan Hubers.

Derde werden de Pientere Paarden, die werden gevormd door Harrie Verbaarschot, Stefan Rooijakkers, Hannie Jacobs, Natalie Cuijpers en Faas Ramaekers.

De spelers van het winnende team ontvingen een rozet.

De antwoorden op de quizvragen worden nog op de website geplaatst.

Na de pauze werd er op 8 bakken gesjoeld.

Het winnende team, dat bestond uit Kees van hooidonk, Hanny Jacobs en Jonas Ramaekers ontving een fraaie beker.

Tweede, op korte afstand, werd het team met Mandy Goossens, Gerard van den Berg en Pieter Bellemakers. De 3e plaats werd gedeeld door het team dat bestond uit Helene Vermeulen, Frank Koster en Faas Ramaekers en het team met Harrie Verbaarschot, Janna de Feijter en Ineke Koster.

Aan het eind van de avond ontvingen de juryleden nog een fles wijn.

Een mooie schaak-DVD was er voor Daan Hubers, die het afgelopen seizoen de meeste wedstrijden heeft gespeeld.

Mika Rutjens ontving de Ger Dekker-bokaal voor het hoogst geëindigde jeugdlid bij de senioren. Hij nam de beker over van Marijn Bellemakers.

De beker voor de titel ging voor de 8e maal naar Tibor Hurkmans, die er dit jaar hard voor moest vechten om Ger Dekker voor te blijven. Op ruime achterstand van dit tweetal werd Dolf Leesberg 3e.

Het was weer een geslaagde avond !

Slotavond 2010-2011

Het schaakseizoen 2010-2011 werd afgesloten met de activiteit handboogschieten. Uiteindelijk bleken Frits, Kees en Harrie over de meeste precisie en een vaste arm te beschikken. Deze drie heren eindigen alledrie met 151 punten op de eerste plaats.

Er was echter maar één beker voor de beste schutter, derhalve werd gekeken wie het vaakst de roos wist te raken. Frits wist de roos het vaakst te raken en mocht daardoor de beker en een medaille in ontvangst nemen.

Daarnaast kreeg Harrie, als winnaar van de laddercompetitie, een bon overhandigd. De overige prijswinnaars, Hans, Dolf en Tibor, waren verhinderd en konden daardoor de prijzen niet in ontvangst nemen.

Foto 1: Rick en Harrie in actie.

Foto 2: Martien net voordat hij de roos raakt.

Foto 3: Jip spant de boog.

Foto 4: Martien kan het ook zonder boog.

Foto 5: Ladderwinnaar Harrie krijgt een waardebon.

Foto 6: Ger feliciteert de handboogwinnaar Frits.

Foto 7: Trotse winnaar Frits met beker.